Kerstborrel 29 december

Afgelopen zaterdagavond 29 december vond de jaarlijkse kerstborrel plaats of vanwege de datum beter gezegd : de oudejaarsborrel.

Eerst werd er nog van 19 tot 21 uur gerepeteerd voor het Nieuwjaarsconcert a.s. 6 januari, maar daarna liep de Taveerne van Jeugdland vol met jeugdleden, ouders, bosuilen,  ere-leden, zij-instromers, en vele partners van leden en kon het glas geheven worden op jubilaris Lenneke Frijters, die inmiddels al weer 25 jaar lid is van de Harmonie. Zij kreeg dan ook de zilveren bondsspeld opgespeld en werd middels een toespraak in het zonnetje gezet. Gefeliciteerd 🥂. Lenneke bedankte alle aanwezige en had ook een kadootje voor de Harmonie: een mars met een onuitsprekelijke Hongaarse(?) naam, maar  ze voegde daar de welbekende chocolade variant aan toe. Dank je wel voor de Mars 😀 !

Daarna werd Josien Visser – van Dort naar voren geroepen. Zij neemt afscheid na jarenlang fotograaf te zijn geweest. Zij begon als fotograaf tijdens de jubileumreis naar Vélines in 2006 en haar laatste bijdrage was afgelopen zaterdag; het resultaat kun je zien op onze Facebook pagina. Dankjewel Josien !

Op de kerstborrel wordt ook vaak een lid in het schijnwerpers gezet waarvan het bestuur vindt dat hij of zij dat een keer verdient. Vaak de harde werker op de achtergrond.Deze keer werd Frank van Gils in het zonnetje gezet. Hij  werd namens het bestuur bedankt voor zijn goede inzet m.b.t. het reilen en zeilen rond het slagwerk. Chapeau!