Rabobank Clubkas Campagne

Rabobank Breda organiseert in 2016 voor de derde keer de Rabobank Clubkas Campagne. Tijdens de Rabobank Clubkas Campagne stellen stichtingen en verenigingen zich als het ware verkiesbaar. Van donderdag 2 april tot en met dinsdag 14 april bepalen de 30.000 leden van Rabobank Breda vervolgens door middel van stemmen hoe het donatiebudget (dit jaar maar liefst € 75.000,-) wordt verdeeld over de deelnemende clubs.

De Rabobank Clubkas Campagne was in 2015 met maar liefst 176 deelnemende clubs en 27.040 stemmen weer een groot succes. Dit jaar doet Harmonie Constantia ook weer mee. Het extra budget willen we gebruiken voor de Jeugd binnen onze Harmonie: het Opstap- en Opleidingsorkest en voor de aanschaf van nieuwe instrumenten. Een mooi doel, waarvoor een extra budget van harte welkom is. Bij deze roepen we u op om uw stem aan onze Harmonie te geven!!

Alle leden van de Rabobank kunnen hun stem uitbrengen op onze club. Let op: lid zijn van de Rabobank is niet hetzelfde als klant zijn bij de Rabobank. Klanten van Rabobank Breda kunnen in Internetbankieren, onder ‘Mijn gegevens’ zien of ze lid zijn van Rabobank Breda. Bent u wel klant, maar nog geen lid? Dit kunt u heel eenvoudig regelen via de website. Voor meer informatie gaat u naar www.rabobank.nl/breda en vervolgens naar het kopje: lidmaatschap (linkerkant). U kunt echter ook binnenlopen bij één van de Rabobank kantoren. Daar wordt het lidmaatschap dan ter plekke voor u geregeld.

Clubkas-Campagne-vierkant