The Show Must Go On ! zaterdagavond 9 april

Harmonie Constantia bestaat 115 jaar!

De Coronamaatregelen lieten het niet toe om een feestelijk jubileum concert te organiseren op 27 november, maar wat in het vat zit verzuurd niet: we gaan groots uitpakken op zaterdagavond 9 april !

Zaterdag 9 april ben u van harte welkom om samen met ons het 115 jarig jubileum te vieren. Aanvang is om 20.00 uur in Jeugdland Ulvenhout (zaal open 19.30 u)

De muziek die gespeeld gaat worden laat zich karakteriseren als vrolijke soul, funk en jazzmuziek, geheel in lijn met het thema:

Bij deze speciale gelegenheid zal op spectaculaire wijze de nieuwe kostuums van de harmonieleden aan het publiek worden getoond.

Zowel het Groot Orkest als het Opleidingsorkest zal u op muzikale wijze verrassen.
Bovendien zullen de jeugdleden ook hun ‘sportieve’ talent laten zien, ondersteund door opzwepende muziek van het Harmonieorkest.
Het wordt een spetterende muziekavond!

U bent van harte welkom!

De geldende covid-19 maatregelen zullen worden gehandhaafd. Toegang op vertoon van corona QR-code en legitimatie bewijs.