Inluiden Nieuwjaar anders dan anders

Normaal gesproken luidt Harmonie ‘Constantia’ het nieuwe jaar in met een feestelijk en gevarieerd Nieuwjaarsconcert in de grote zaal van Sport & Party Centrum Jeugdland in Ulvenhout. Aansluitend vindt in de Taveerne de Nieuwjaarsreceptie van de Dorpsraad Ulvenhout plaats, waar ook de Platte Buis, de Ulvenhoutse vrijwilligersonderscheiding, wordt uitgereikt. U zult begrijpen dat dit in 2021 helaas niet het geval kan zijn.

Bij gebrek aan een beter alternatief willen Harmonie Constantia u dit jaar via de digitale media en het Weekblad Nieuw Ginneken een heel gezond, voorspoedig en muzikaal 2021 wensen! Normaliter zouden wij als Harmonie deze gelukwensen muzikaal kracht bijzetten, maar dat zal even op zich moeten laten wachten. Zodra de situatie dat weer toelaat, zal ‘Constantia’ zeker van zich laten horen en haar verbindende rol binnen onze dorpsgemeenschap weer met verve oppakken!

Wensen

De Dorpsraad en Harmonie Constantia hopen dat iedereen gezond blijft en wellicht een wens, idee of gedachte achterlaat in de boom die daarvoor afgelopen week op het Pekhoeveterrein is geplaatst, op het pleintje voor SCC De Pekhoeve. Wellicht kunnen een aantal wensen volgend jaar vervuld worden. Op diverse locaties in het dorp zijn gratis linten af te halen die u hiervoor kunt gebruiken.

Laten we op elkaar blijven letten en, juist in deze moeilijke tijden, samen dorp zijn.