BBQ op de Koekelberg 11 juli

Afgelopen dinsdag 11 juli was er weer de traditionele BBQ als afsluiting van het muzikale seizoen op de Koekelberg bij de familie Smeekens.

Naast het uitdelen van ons lijfblad ‘Constantje’,  werden ook presentjes uitgereikt aan de jeugdleden die geslaagd waren voor hun Hafabra diplama A of B.

Ook werd stilgestaan bij het afscheid va Stijn Valkenburg. Hij was 10 jaar lang drummer/slagwerker bij onze harmonie. Stijn is aan het studeren in Utrecht en tezamen met het bekleden van een bestuursfunctie bij de studentenvereniging aldaar, gaat het hem niet meer lukken om elke dinsdag op en neer te reizen.  Als bedankje werden hem huisgebrouwen biertjes overhandigd met daarop zijn/onze vele muzikale hoogtepuntjes.

Hier onder de foto’s