Aanmeldformulier voor 10 lessen ‘Samen Muziek Maken’

Project ‘Samen Muziek Maken’

Afgelopen dinsdag 21 maart hebben we weer een geweldig Scholenconcert gehad!

Tot aan 13 april kunnen kinderen zich inschrijven voor 10 weken groepslessen, die donderdags na schooltijd op school worden gegeven door docenten van ‘De Nieuwe Veste’. Met deze Samen Speel lessen wordt de drempel om te ontdekken of het bespelen van een instrument iets voor jou is, heel laag. Door in juist in groepsverband jouw favoriete ‘houtblaas-’, ‘koperblaas-’ of ‘slagwerkinstrument’ te ontdekken en te bespelen, worden deze lessen echt een feest. En een ander voordeel om in een groepje les te krijgen is dat de lessen hierdoor voor iedereen betaalbaar zijn.

Scholenconcert op Jeugdland afgelopen dinsdagavond 21 maart

Inschrijfformulieren voor de groepslessen kunnen worden ingeleverd op school, of op Molenstraat 8 (Jan Rops), uiterlijk 13 april. Vóór de zomervakantie worden de lessen afgesloten met een optreden samen met het Opleidingsorkest van Harmonie ‘Constantia’ tijden het Midzomeravond Festival.

We hopen dat heel veel kinderen uit groep 5, 6 en 7 zich hiervoor opgeven!

Voor meer informatie:
Victor Kruis (Muziekschool de ‘Nieuwe Veste’)
Hanneke Valkenburg (Commissie Opleidingen Harmonie Constantia) (hvalkenburg@outlook.com )