‘Battle’ Concert – A.s. zaterdag 15 april

Zaterdagavond 15 april april om 20.00 uurgaat er in de Grote zaal van Jeugdland een heus muzikaal gevecht plaats vinden. Fanfare ‘La Harpe’ uit Velddriel heeft de handschoen opgepakt en gaat plaats nemen in de ‘red corner’. Onze eigen Harmonie ‘Constantia’ gaat plaats nemen in de ‘blue corner’. Het publiek bevindt zich tussen beide orkesten in en kunnen van zich laten horen. Uiteindelijk bepaalt een vier-koppige jury wie er als winnaar uit deze ludieke strijd komt en zijn arm mag opsteken.

Wordt het dirigent Jurgen van Nijnatten van Velddriel of Henk Houben van ‘Constantia?

Beide orkesten zullen aan de hand van 5 thema’s een zelf gekozen muziekstuk ten gehore brengen. Welk muziekstuk scoort het best?Tussendoor vinden ook een aantal interactieve spellen/quizjes plaats , die ook zullen meetellen in de totaalbeoordeling.

Nieuwsgierig geworden naar deze nieuwe manier van een gezamenlijk concert geven? Noteer dan zaterdag 15 april 20 uur in je agenda!

De Fanfare van Velddriel heeft speciaal voor dit ‘battle’ concert een bus gehuurd zodat niet alleen hun muzikanten, maar ook hun supporters een mooie avond kunnen beleven. Dat vinden wij natuurlijk super gaaf!

Daarmee zal ook de ‘after-party’ sowieso een groot succes zijn 🙂

Velddriel on tour ….