Cool Popconcert door leerlingen van Constantia en St.Caecilia in een groot gezamenlijk orkest.

16-01-3 Leerlingenorkest Constantia (3) 8615 Op zaterdag 11 juni vanaf 20.00 uur geven de Leerlingenorkesten van Harmonie ConstanDance, Dance, Dance’ in Sport- en Partycentrum Jeugdland te Ulvenhout.
Op 18 juni wordt dit concert om 13.30 uur herhaald op de kindermiddag tijdens Bavel Anno 2016 in de tent op het evenemententerrein.

Het gezamenlijke Leerlingenorkest bestaat uit meer dan 60 jonge muzikanten. De instrumentale bezetting van dit orkest is dan ook vrij compleet, zodat het mooie muziek in al haar facetten ten gehore kan brengen. Het samengestelde orkest staat onder de enthousiaste leiding van dirigent Jan van den Brandt.
Dance Dance Dance’ is een waar spektakel met beeld en geluid, geïnspireerd door het gelijknamige TV programma. De jeugdige muzikanten van Bavel en Ulvenhout spel16-01-03 Leerlingenorkest Constantia (2) 8598en live mee met  liedjes uit de hitlijsten. Zoals ‘Crazy in Love’ van Beyoncé, ‘Viva la Vida’ van Coldplay en ‘Shake it Off’ van Taylor Swift. Achter het orkest komt een groot scherm waarop de bijbehorende clips geprojecteerd worden. Verder zullen er nog verrassende elementen aan het concert worden toegevoegd.
In Ulvenhout is ‘Dance Dance Dance’ op zaterdag 11 juni  in Jeugdland. De zaal is open vanaf 19.30 uur. Om 20.00 uur begint het concert. Ouders, familieleden, vrienden van de jonge muzikanten, alle kinderen uit Ulvenhout en Bavel en overige belangstellende muziekliefhebbers zijn van harte welkom op dit popconcert.
Aansluitend, van 21.00 – 22.30 uur, is er voor de kinderen een vette afterparty met DJ J&B. Er kan gedanst worden op een speciale dansvloer! De ouders zijn tijdens de afterparty welkom in de Taverne van Jeugdland. Entree voor dit popconcert, inclusief afterparty is €2.50.
Op zaterdagmiddag 18 juni wordt het concert herhaald in Bavel en maakt dan onderdeel uit van de Kindermiddag van Bavel Anno, die plaatsvindt van 12.30 – 18.00 uur in de feesttent op het evenemententerrein en is daarom in Bavel gratis toegankelijk.
Het concert ‘Dance, Dance, Dance’ begint om 13.30 uur.
Mis het niet, en kom gewoon twee keer gezellig kijken, luisteren, en meedansen!

dance dance dance dance2