Lid worden

Onze Harmonie is een bloeiende en groeiende vereniging. Het harmonieorkest bestaat uit zo’n 60 spelende leden. Daarnaast heeft onze harmonie zo’n 30 jeugdleden, waarvan de meesten lid zijn van het Opleidingsorkest of het Opstaporkest. De muzikale en artistieke leiding van het Harmonieorkest ligt sinds januari 2018 in handen van Henk Houben.  Er is een aparte dirigent voor de jeugdorkesten: Bert Haan. Ook kent onze Harmonie tamboers, een vaandeldrager, huisfotograaf, ereleden en ondersteunende leden die zitting hebben in de vele commissies die onze vereniging rijk is. Dinsdagavond is de vaste repetitieavond.  De blaaskapel De Bosuilen is ook onderdeel van Harmonie Constantia. Deze muzikanten zijn ook allemaal lid van de Harmonie. Zij repeteren op de vrijdagavond.

Om lid te worden van van de harmonie, moet je onderstaand formulier downloaden en ingevuld terugsturen naar het secretariaat.

Aanmeldingsformulier 2023

Voorwaarden lidmaatschap

Sinds maart 2018 kent onze vereniging ook maatregelen ter bescherming van de persoonsgegevens. Deze zijn op te vragen bij het secretariaat.