Kerst nachtmis met Harmonie Constantia en Corné Reinieren

Harmonie Constantia zal op kerstavond 24 december traditiegetrouw de kerstviering van 21.00 uur opluisteren. Dit keer met hulp van multi zang talent Corné Reinieren. Pastor Marjan Luiben zal de viering voorgaan.

De Harmonie is al een paar weken in kerstsfeer. Afgelopen zondag 18 december gaf het Koper Ensemble nog een heel sfeervol matinee concert in de Sint Jacobskapel in Galder en het Opstap- en Opleidingsorkest hadden dinsdag een optreden tijdens de kerstborrel van de Harmonie. Zij zullen hun ingestudeerde stukken ook nog voor een groter publiek ten gehore brengen tijdens het Nieuwjaarsconcert op 8 januari in Jeugdland. Volop muzikale activiteiten dus in deze tijd van het jaar.

De Harmonie zal tijdens de kerstviering drie muziekstukken met Corné Reinieren uitvoeren. Misschien een verrassende combinatie in het kader van kerst, maar de mooie bariton stem van Corné komt geweldig tot zijn recht met de uitgekozen nummers.

De ster op de voorgevel van de kerk wijst iedereen de weg, om gezamenlijk kerst te vieren. Bestuur en leden van Harmonie Constantia hopen u dan ook allemaal te mogen begroeten en u na afloop van de viering een ‘Zalig Kerstmis’ te mogen wensen.

harmonie-tijdens-kerst-nachtmis