Nieuwjaarsconcert Harmonie ‘Constantia’ 8 januari om 13.30 uur in Jeugdland

Zoals u gewend bent, houdt de Dorpsraad Ulvenhout ook in 2017 een nieuwjaarsreceptie. Ditmaal op de tweede zondag van de maand, 8 januari. Voorafgaand aan de nieuwjaarsreceptie geeft Harmonie “Constantia” om 13.45 uur haar traditionele nieuwjaarsconcert. U bent allen van harte uitgenodigd om 8 januari 2017 samen het nieuwe jaar in te luiden op Sport & Partycentrum Jeugdland.

Na het nieuwjaarsconcert door Harmonie “Constantia” zal voorzitter Marion Schuurbiers rond 15.15 uur de receptie openen met een nieuwjaarstoast namens de Dorpsraad. Vervolgens zal de Ulvenhoutse vrijwilligersonderscheiding de Platte Buis uitgereikt worden. De muzikale aankleding wordt verzorgd door “Fanjazztic”. Deze bijeenkomst wordt mede mogelijk gemaakt door Cultuurfonds ’t Hofflandt, Taveerne Jeugdland, Inbev en John de Kort Coiffures.

NIEUWJAARSCONCERT ”CONSTANTIA”

Vanaf 13.00 uur gaan de deuren open van de zaal waar “Constantia” haar nieuwsjaarsconcert zal geven. Het voorprogramma wordt om 13.30 uur geopend door het Gemengd Koor Ulvenhout. Aansluitend zullen om 13.45 uur het opstap- en opleidingsorkest van de harmonie onder leiding van dirigent Jan van den Brandt optreden. Om 14.15 uur gaat dirigent Ton van Grevenbroek “Constantia” weer voor in het traditionele nieuwjaarsconcert dat zal bestaan uit klassieke nieuwsjaarsmuziek waarbij ook een rol is weggelegd voor het publiek. Net als voorgaande jaren bevat het optreden waarschijnlijk ook weer een verrassingsact; dit keer door het Koper Ensemble. Toegang tot het Nieuwjaarsconcert is gratis.

Bron: Weekblad Nieuw Ginneken