Halloween Weekend 26 en 27 oktober

‘Ulvenhout Leeft’ en Harmonie ‘Constantia’

Het weekend van 26 en 27 oktober zal in Ulvenhout in het teken staan van Halloween. ‘Ulvenhout Leeft’ en Harmonie ‘Constantia’ hebben een griezelig goed programma samen gesteld voor alle leeftijdscategorieën. De grote zaal van Jeugdland wordt hiervoor omgebouwd tot een lobby van een spookkasteel. Op vrijdagavond zal de jeugd van 13 tot 17 jaar worden vermaakt met het dance event ‘JUMP’ in samenwerking met de jeugd van de SUC. Op zaterdag begint de ‘FRIGHT NIGHT’ voor de jeugd van groep 5 tot en met 8 met een muzikale opening door het Leerlingenorkest van ‘Constantia’ waarna er door ‘Ulvenhout Leeft’ een spooktocht gehouden zal worden. Bij terugkomst in een spookachtig Jeugdland zal de ‘Toneelvereniging Ulvenhout’ samen met de Harmonie de verhaallijn verder voortzetten. De avond wordt afgesloten met een heuse Halloween After Party.

Samenwerking
Al maanden zijn de voorbereidingen in volle gang om dit nieuwe evenement in Ulvenhout tot een succes te maken. Harmonie ‘Constantia’ en Ulvenhout Leeft hadden voor de zomervakantie een zelfde soort idee en daarom werd besloten om de handen ineen te slaan. Snel daarna kwam ook de Toneelvereniging Ulvenhout in beeld en werd contact gezocht met de S.U.C. die met carnaval veel succes hadden gehad met ‘Jump’. Vier verenigingen die dus samenwerken om voor iedereen een geweldige beleving te creëren.

‘Fright Night’
Op zaterdagavond is iedereen uitgenodigd voor de ‘Fright Night’ op een spookachtig Jeugdland. Kunnen wij jullie laten schrikken, of laten jullie ons schrikken met jullie outfit? Het hoeft niet, maar het is wel extra gaaf. Om 19.00 uur zal de ‘Fright Night’ starten. Het begin van de avond is speciaal bedoeld voor kinderen uit groep 5 tot en met 8 en hun ouders, opa’s en oma’s. Het Leerlingenorkest onder leiding van dirigent Jan van den Brandt heeft griezelige muziek ingestudeerd die de opmaat vormen voor de spooktocht. En, gezien de commissie van ‘Ulvenhout Leeft’ die deze tocht organiseert, zal die ook écht spookachtig zijn. In kleine groepjes zal met een begeleider door de Ulvenhoutse bossen getrokken worden. De achtergebleven ouders zullen in de lobby van het spookhotel worden opgewarmd voor het vervolg van de avond rond 20.30 uur.
Het Harmonieorkest van ‘Constantia’ zal onder leiding van Henk Houben ondertussen ook in de lobby plaatsnemen en samen met de ‘Toneelvereniging Ulvenhout’ zullen zij de Halloween gasten van het kasteel meenemen in een verhaal dat zich onlangs in Ulvenhout heeft afgespeeld. Daar zijn beelden van…. De Harmonie en de Toneelvereniging zullen Jeugdland op zijn grondvesten laten trillen, dat is zeker. Wat ook zeker is, is dat meteen daarna de After Party zal los barsten met het Ulvenhout Leeft DJ-Team.

Uitnodiging
De Harmonie kijkt erg uit naar deze nieuwe cross-over. De Harmonie heeft als slogan: ‘Harmonie ‘Constantia’ maakt van muziek een belevenis’ . Wij denken dat met de hulp van alle bovengenoemde verenigingen en JG Sound & Vision op een aparte manier weer waar te maken. U bent dus van harte uitgenodigd om dit samen met uw kinderen, vrienden, kleinkinderen, etc. mee te maken!