Jeugd kampeerweekend bij camping De Beekhoek

Afgelopen weekend 23-24 september kon er na enkele Corona-jaren eindelijk weer een kampeerweekend voor de Jeugdige leden van de Harmonie worden georgniseerd. Traditiegetrouw was dit weer bij de familie Rops op Camping De Beekhoek in Ulvenhout.

Veel nieuwe jonge leden maakten het voor het eerst mee en wisten niet wat ze te wachten stond. Dat bleek een ‘Vossenjacht’ op de vrijdagavond te zijn, waarbij de ‘al wat oudere leden’ van de Harmonie zich op bijzondere wijze hadden vermomd en zich onopvallend door Ulvehout begaven en de jeugd hen moesten identificeren met de vraag : ”bent u een vos? ” Als dat zo was kregen ze een letter overhandigd waarmee ze uiteindelijk een muzikaal woord moesten vormen.

Iris en Olivier – alias Janssen en Janssen

Teruggekomen op de camping werd er wat gedronken en nog marshmellows gebakken op een houtvuurtje.

dav

De volgende dag was het weer wat natter, maar daar had de organisatie op ingespeeld en werd er in de Vlaamsche schuur met allerlei kleuren spuitbussen een schitterend graffiti kunstwerk gemaakt. Het resultaat kunt u bewonderen op zondagmiddag 27 november in molen ‘De Korenbloem’ tijdens het speculaasconcert!

Vervolgens werd uiteraard ook deze eerstvolgende concertlokatie bezocht en kregen we onder leiding van Peter een rondleiding door de molen.

dav

Hierna werd de terugweg ingezet naar de camping en werden de kinderen moe maar voldaan opgehaald door hun ouders. De kinderen hebben elkaar zo ook op een andere manier leren kennen buiten de muziek om. Dat gaat het samenspel alleen maar ten goede komen! Benieuwd naar het resultaat? kom dan luisteren en kijken op 27 november in de molen!

Camping De Beekhoek