Harmonie Constantia heeft meegedaan aan Rabo ClubSupport

Met Rabo ClubSupport geeft de Rabobank als coöperatieve bank ieder jaar een deel van haar winst aan verenigingen door het hele land. Zo ook in Breda. Het doel van de Clubsupport is dat deze verenigingen kunnen blijven doen wat ze nu al doen. Onze wereld, buurt voor buurt, beter maken. Mensen samenbrengen. Talenten benutten. Een sociaal netwerk opbouwen. Elkaar verder helpen. Daar heeft de hele maatschappij baat bij. Mooie doelstellingen die ook zeer toepasselijk zijn voor onze Harmonie.

Van 27 september tot 6 oktober konden alle leden van de Rabobank inde gemeente Breda en Galder en Strijbeek hun stem uitbrengen op hun favoriete verenigingen. In totaal deden maar liefst 231 verenigingen mee. Harmonie Constantia is erg blij met het groot aantal stemmen die wij van de leden hebben ontvangen. In totaal mogen wij hierdoor een bedrag van 574 Euro ontvangen.

Dit mooie bedrag besteden wij aan het opleiden van de jeugd binnen onze harmonie, maar ook aan de muziekprojecten op beide Ulvenhoutse basisscholen, zodat ieder kind in Ulvenhout de kans krijgt om een muziekinstrument te leren spelen.

Dank u wel dus voor uw stem!