Midzomeravond Festival ‘Sing along’ met o.a. Jazzed For Fun, Jeffrey Kools, en Marco Bink

Zaterdagavond 29 juni vanaf 19.00 uur organiseert Harmonie ‘Constantia’ wederom het Midzomeravondfestival in het Grimhuijsenpark te Ulvenhout. Deze keer is het thema ‘Sing Along’. Alle deelnemende verenigingen zijn hiermee aan de slag gegaan en met hulp van een groot scherm zal het publiek ook letterlijk gehoor kunnen gegeven aan het thema.

Eén van de deelnemende bands is ‘Jazzed For Fun’. Zoals de naam al doet vermoeden, een band die in eerste instantie voor het plezier van de leden is opgericht. De meeste leden van de band komen uit verschillende orkesten uit Breda en omstreken. Door toevallige ontmoetingen en dezelfde interesses kwam de band bij elkaar om samen met plezier, zo professioneel mogelijk, muziek te maken. Lead zangeres van deze formatie is de Ulvenhoutse Cindy Dillissen.

Het repertoire van de 11-koppige band is speciaal voor het MZA Festival geselecteerd op goed in het gehoor liggende ‘Sing along’ nummers op het gebied van Jazz, Funk en Latin.

De sound van de band kan variëren van die van een klein combo tot een bigband door de uitgekiende arrangementen die speciaal voor deze bezetting zijn geschreven.

Lead zangeres Cindy Dillissen van Jazzed For Fun

De harmonie streeft naar samenwerking en cross-overs met diverse verenigingen, gezelschappen, muzikanten en vocalisten uit Ulvenhout en de regio. Hierdoor kent het festival een zeer gevarieerd programma bestaande uit zang, dans en natuurlijk muziek. Ook dit jaar wordt er weer een groots overdekt podium opgericht. Kraampjes, lampen, slingers en de horeca zorgen voor de echte festival sfeer.

Naast ‘Jazzed for Fun’ zullen ook optreden organisator Harmonie ‘Constantia’, dansschool  ‘Wall of Dance’, zangtalenten Jeffrey Kools en Marco Bink, blaasbigband de Bosuilen en  ‘Stijn Valkenburg & Friends’. De presentatie is in handen van Guido Kuitert .

Het Midzomeravondfestival is niet mogelijk zonder alle sponsors, waaronder de bijdrage van JG Sound en Vision met hun overdekt podium, Steverink Makelaardij, Cultuurfonds ’t Hofflandt en de Gemeente Breda.

Kom op een mooie zomeravond genieten op deze bijzondere 7e editie van het Midzomeravondfestival. Volg ons ook op https://www.facebook.com/harmonieconstantia