Midzomeravondfestival op zaterdag 29 juni

Zaterdagavond 29 juni vanaf 19.00 uur organiseert Harmonie ‘Constantia’ wederom het Midzomeravondfestival in het Grimhuijsenpark te Ulvenhout. Deze keer is het thema ‘Meezingers’. Alle deelnemende verenigingen zijn hiermee aan de slag gegaan en met hulp van een groot scherm zal het publiek ook aan het thema letterlijk gehoor kunnen gegeven.

De harmonie streeft naar samenwerking en cross-overs met diverse verenigingen, gezelschappen, muzikanten en vocalisten uit Ulvenhout en de regio. Hierdoor kent het festival een zeer gevarieerd programma bestaande uit zang, dans en natuurlijk muziek. Ook dit jaar wordt er weer een groots overdekt podium opgericht. Kraampjes, lampen, slingers en de horeca zorgen voor de echte festival sfeer.

De avond begint met de jeugd van Harmonie ‘Constantia’ en daarna is het de beurt aan dansschool ‘Wall of Dance’. Muziek verbindt al op jonge leeftijd. Vervolgens neemt het groot orkest van ‘Constantia’ het stokje over en zal er met Thom van Aert en Corné Reinieren volop kunnen worden meegezongen. De band ‘Jazzed for Fun’ maakt ook hun aantreden. Daarnaast is blaaskapel de Bosuilen omgeturnd tot Bib Band met hulp van ‘Stijn Valkenburg & Friends’ De presentatie is in handen van Guido Kuitert en ook hij zal het publiek opzwepen tot mee zingen van de bekende nummers.

Het Midzomeravondfestival is niet mogelijk zonder alle sponsors, waaronder de bijdrage van JG Sound en Vision met hun overdekt podium, Steverink Makelaardij, Ondernemersfonds Ulvenhout, Cultuurfonds ’t Hofflandt en de Gemeente Breda.

Kom, hopelijk op een mooie zomeravond, genieten op deze bijzondere 7e editie van het Midzomeravondfestival.

Volg ons ook op https://www.facebook.com/harmonieconstantia

Harmonie samen met popkoor ‘Joy’ tijdens de editie van 2018