Nieuwjaarsconcert en Receptie Dorpsraad Ulvenhout

6 januari 2019

Zoals u gewend bent, houdt de Dorpsraad Ulvenhout ook in 2019 een nieuwjaarsreceptie op de eerste zondag van de maand, 6 januari. Voorafgaand aan de nieuwjaarsreceptie geeft Harmonie “Constantia” om 13.45 uur haar traditionele nieuwjaarsconcert. U bent allen van harte uitgenodigd om 6 januari 2019 samen het nieuwe jaar in te luiden op Sport & Partycentrum Jeugdland. De toegang tot het Nieuwjaarsconcert en receptie is gratis.

NIEUWJAARSCONCERT HARMONIE ”CONSTANTIA”

Vanaf 13.15 uur gaan de deuren open van de ‘grote zaal’ waar “Constantia” haar nieuwjaarsconcert zal geven. Om 13.45 uur zal het Opleidingsorkest van de harmonie onder leiding van dirigent Jan van den Brandt optreden. Zij hebben een verrassende opening in petto;  als dat maar op zijn pootjes terecht gaat komen; zal Jan van den Brandt alle ‘kikkers in de kruiwagen’ kunnen houden … ? Vervolgens verzorgt het Koper Ensemble een muzikaal intermezzo, waarna om 14.15 uur dirigent Henk Houben voor gaat bij zijn eerste nieuwjaarsconcert in Ulvenhout.  Het traditionele concert zal uiteraard bestaan uit enkele traditionele nummers, waarbij er een actieve rol is weg gelegd voor het publiek. Net als voorgaande jaren bevat het optreden ook een paar theatrale stukken. Laat u dus verrassen!

NIEUWJAARSTOESPRAAK EN UITREIKING PLATTE BUIS

Na het nieuwjaarsconcert door Harmonie “Constantia”  zal voorzitter John Vester rond 15.15 uur in de Taveerne de receptie openen  met een nieuwjaarstoast namens de Dorpsraad. Hierna wordt rond 15.45 uur op ludieke wijze bekend gemaakt aan wie dit jaar de Platte Buis, de Ulvenhoutse vrijwilligersonderscheiding, wordt  toegekend. Vanaf ongeveer 16.00 uur kunnen de inwoners van Ulvenhout elkaar onder het genot van een hapje en een drankje het beste voor het nieuwe jaar wensen. De bijeenkomst wordt mede mogelijk gemaakt door Cultuurfonds ’t Hofflandt, Taveerne Jeugdland, Inbev en John de Kort Coiffures.

UITNODIGING

Deze aankondiging dient als open uitnodiging namens de Dorpsraad aan alle inwoners van Ulvenhout om de nieuwjaarsreceptie bij te wonen. De Dorpsraad Ulvenhout wenst u alvast hele fijne feestdagen en ziet u graag op 6 januari 2019 op Sport & Partycentrum Jeugdland om samen het nieuwe jaar in te luiden!