Kaartverkoop Novembierfest gestart!

Kaartverkoop is gestart!

Dit jaar bestaat Harmonie Constantia 110 jaar. We willen dit graag met jullie vieren, tijdens een typisch Duitse feestavond op 5 november.
Bierpullen, lange tafels, Duitse blaas/feestmuziek, worst en voor de liefhebbers een bierproeverij met bieren
gebrouwen door het Ulvenhouts Brouwers Collectief.
Speciaal voor de verenigingen en grotere (vrienden)groepen hebben we een arrangement a 25 euro p.p. opgesteld voor deze avond.
– Entree Kaart á 5 euro
– Bierproeverij van Ulvenhouts Bierbrouwers Collectie (4 degustaties)
– Warme en koude hapjes
– 5 consumptiebonnen
Wees er snel bij want we hebben een beperkt aantal tafels… Je kunt reserveren via het volgende e-mail adres:  novembierfest@gmail.com
Verkoop Arrangementen
Ook reguliere kaarten kun je reserveren bij dit e-mailadres, of bij de
Voorverkoopadressen:
John de Kort Coiffures
en Taveerne Jeugdland.
De kaarten kosten in de voorverkoop: €5,-    en aan de deur €7,50.
Houd voor verdere info de Facebook pagina van Harmonie Constantia in de gaten.
De drie mensen die het origineelst verkleed zijn krijgen een meter bier: JETZT GET’S LOS!
We hopen jullie 5 november in Jeugdland te zien.
Mit freundlichen Grüßen!

Harmonie Constantia

Op zaterdagavond 5 november van 19.30 uur zal een “Beierse feestavond” ter eer en glorie van de 110 jarige Harmonie plaatsvinden.

De avond zal bol staan van toepasselijke muzikale hoogstandjes door Harmonie Constantia, Blech Bizar en De Bosuilen.

3 bierbrouwers clubs, verenigd in het “Ulvenhouts Bierbrouwers Collectief”, zullen hun nieuwste creaties ter degustatie aanbieden. Drank en klank zullen op deze avond letterlijk worden verenigd.

Corné Reinieren in de rol van Bierprofessor zal één en ander wetenschappelijk toelichten.

De avond wordt afgesloten door DJ Schoefel en DJ Loars.

Noteer deze avond alvast in uw agenda!

novembierfest-promotie-2

Oktoberfest