‘Spek de kas van je Club’ bij Jumbo Ulvenhout

Ook dit jaar organiseert Jumbo Ulvenhout een actie waarmee een financiële bijdrage voor een vereniging bij elkaar kan worden gespaard. De actie heet ‘Spek de kas van je club’ en Jumbo Ulvenhout stelt daarvoor een bedrag van € 10.000,- beschikbaar. Tijdens deze ‘Spek de kas van je Club’ actie ontvangen klanten voor elke € 10,- aan boodschappen een waardepunt. Deze waardepunt kunnen ze in de winkel of via de Facebook pagina: www.facebook.com/jumboulvenhoutvanmeerendonk onder tabblad clubkas doneren aan de vereniging van hun keuze.

De jeugd van Harmonie Constantia doet hier ook aan mee.

Hoe meer waardepunten klanten doneren aan onze Harmonie, hoe groter het totaalbedrag dat we ontvangen. Het Opleidingsorkest en het Opstaporkest organiseren op 11 juni tezamen met de harmonie van Bavel een spectaculair concert dat heet: “Dance Dance Dance”. Om dit nog spectaculairder te laten zijn, hopen we een mooi bedrag bij elkaar te krijgen.
Trommel dus zoveel mogelijk mensen op om hun boodschappen bij Jumbo Ulvenhout te doen en daarmee de kas van onze club te spekken!

De jeugd aan het repeteren