Vacature Dirigent Harmonie Constantia

Inmiddels is de deadline voor het insturen van sollicitaties verstreken

————————————————-

Advertentie nieuwe dirigent Harmonie Constantia

Wij zijn:

Harmonie ‘Constantia’ Ulvenhout

Een enthousiaste dorpsharmonie, die zowel binnen als buiten optreedt, waarvan het Groot Orkest de laatste jaren gegroeid is naar circa zestig muzikanten van verschillende leeftijden en niveaus. Onze missie is om “van muziek een belevenis te maken”. Wij geven dit vorm door telkens nieuwe initiatieven te tonen, waarin de harmoniemuziek voorop staat.

Het opleiden van de jeugd is een heel belangrijke factor in onze harmonie.

De vaste repetitieavond van de harmonie is op dinsdagavond van 20.00 – 22.00 uur

Enkele voorbeelden van onze recente projecten:

• Spanjaardsgat concert ‘Vrienden van Constantia Live’: thema concert op het ponton tijdens het Spanjaardsgat festival in Breda, waarbij wij optraden met lokaal zangtalent
• Midzomeravond festival: een uniek samenkomen van diverse muzikale groepen uit het dorp, op uitnodiging van onze harmonie, in een bruisende festivalsfeer in ons Dorpspark
• Battle concert: een alternatieve uitwisseling met een muziekvereniging uit de regio, waarbij er op allerlei vlakken met elkaar wordt geduelleerd.
• NovemBIERfest: een muzikale feestavond ter gelegenheid van ons 110-jarig jubileum in Beierse sferen
• Ulvenwood filmconcert: in samenwerking met de lokale toneelvereniging werd een verhaal verteld, dat ondersteund werd met de prachtigste filmmuziek.

Wij zoeken voor begin 2018:

Een inspirerende en coachende dirigent (M/V)
voor jong en oud.

Geïnteresseerd?
Dan zien we graag je CV en motivatie vóór 31 augustus 2017 tegemoet via het volgende e-mailadres: secretariaat@harmonie-constantia.nl
Sollicitatiegesprekken (oktober 2017) en proefrepetities (november 2017) maken deel uit van de selectieprocedure.

Vraag bij het secretariaat naar ons beleidsplan en neem een kijkje op onze website: www.harmonie-constantia.nl . Je kunt ons ook vinden op Facebook
Voor nadere informatie kun je ook persoonlijk contact opnemen met voorzitter Jan Rops: 076-5600136.