Wij doen mee met RABO CLUB SUPPORT – Dankuwel voor uw steun !

Dankjewel voor uw stem bij de Rabo Club Support actie. Het heeft ons geen windeieren gelegd: wij mochten 626,45 Euro ontvangen!

Ook dit jaar deed Harmonie Constantia weer mee met RABO CLUB SUPPORT. en konden wij op uw stem rekenen! Vanaf 5 september t/m 27 september kon u uw stem uitbrengen op Harmonie Constantia Ulvenhout via de Rabo App of online op rabobank.nl/clubsupport

Door uw stem steunt u met name onze muziekprojecten op de beide Ulvenhoutse basisscholen zodat ieder kind in Ulvenhout in ieder geval een keer op een muziekinstrument heeft kunnen spelen. Het resultaat van deze projecten heeft u kunnen zien en beluisteren op het afgelopen Midzomeravond Festival !

Leden van Rabobank kunnen stemmen. Nog geen lid? Dan eerst even aanmelden via www.rabobank.nl/leden

Project ‘Samen Muziek Maken’ op MZA Festival 16 juli jl.