Nieuwjaarsconcert Harmonie ‘Constantia’, zondag 7 januari om 14.00 uur

Zoals u gewend bent, houdt de Dorpsraad Ulvenhout ook in 2018 een nieuwjaarsreceptie. Voorafgaand aan de nieuwjaarsreceptie geeft Harmonie “Constantia” om 14.00 uur haar traditionele nieuwjaarsconcert. U bent allen van harte uitgenodigd om 7 januari 2018 samen het nieuwe jaar in te luiden op Sport & Partycentrum Jeugdland.

Vanaf 13.30 uur gaan de deuren open van de zaal waar “Constantia” om 14.00 uur haar nieuwsjaarsconcert zal geven. Het programma zal bestaan uit een optreden van het opstap- en opleidingsorkest van de harmonie onder leiding van dirigent Jan van den Brandt, het Koper-ensemble en het Harmonie orkest onder leiding van interim dirigent Gerard de Krom.

Natuurlijk zal het programma weer enkele verrassende elementen bevatten. Ook wordt achter de orkesten een groot filmdoek opgehangen waarop bijpassende beelden worden geprojecteerd, hetgeen mede mogelijk wordt gemaakt door door JG Sound&Vision. Het thema van van het programma is klassieke Nieuwjaarsmuziek gevolgd door een beestachtig goed slot. Dat tipje van de sluier willen wij alvast wel oplichten. Wij hopen u dan ook allemaal te mogen ontmoeten en u persoonlijk alle goeds voor voor 2018 te mogen wensen a.s. zondag!