Rabobank Clubkas Campagne 2018 – Bedankt voor uw stem!

Rabobank Breda organiseert in 2018 voor de vijfde keer de Rabobank Clubkas Campagne. Tijdens de Rabobank Clubkas Campagne stellen stichtingen en verenigingen zich als het ware verkiesbaar. Van maandag woensdag 4 april tot en met maandag 16 april 2018 bepalen de 30.000 leden van Rabobank Breda vervolgens door middel van stemmen hoe het donatiebudget (dit jaar maar liefst € 75.000,-) wordt verdeeld over de deelnemende clubs.

De Rabobank Clubkas Campagne was in 2017 een groot succes. Dit jaar doet Harmonie Constantia ook weer mee. Het extra budget willen we gebruiken voor de Jeugd binnen onze Harmonie: het Opleidingsorkest en voor de aanschaf van nieuwe instrumenten. Een mooi doel, waarvoor een extra budget van harte welkom is. Bij deze roepen we u op om uw stem aan onze Harmonie te geven!!

Alle leden van de Rabobank kunnen hun stem uitbrengen op onze club. Let op:dit jaar kunnen ook de jeugdige leden stemmen (12 t/m 17 jaar) !  Voor meer informatie gaat u naar www.rabobank.nl/breda .