Harmonie helpt mee met de Vlooienmarkt

De komende weken zal iedere zaterdagochtend van 10 tot 12 uur bij de oude brandweerkazerne aan de Slotlaan worden ingezameld voor de twee jaarlijkse vlooienmarkt.

Harmonie Constantia steekt de handen uit op de zaterdagen 2 juni, 7 juli en 4 augustus. Op die ochtenden wordt meegeholpen bij het in ontvangst nemen en sorteren van de vele oude spulletjes. De Vlooienmarkt zal dit jaar gehouden worden op 8 en 9 september op de Pekhoeve en belooft weer een succes te worden!

Inzameling van spullen
Iedere Ulvenhoutse vereniging met jeugdleden helpt om de beurt mee met het verzamelen van de ‘vlooien’. De uiteindelijke opbrengst van de vlooienmarkt komt ook weer ten goed aan de verenigingen in Ulvenhout met jeugdleden. Op deze zaterdagen gingen al vele mooie spulletjes door onze handen, waaronder een lading met wel 100 fotolijstjes met kindertekeningen, schitterende puzzels, originele typmachines, meubels, tinnen servies, gereedschap, schitterende klok, enkele design vazen, nieuwe Zandstra skates, Playmobiel, Knecks, te veel om op te noemen.

Wij kijken er nu al naar uit naar de het verkoop per opbod! Wij hopen u allemaal te zien tijdens de vlooienmarkt.