Koninklijke Onderscheiding voor Con Eeckhout

Het heeft Zijne Majesteit Koning Willem Alexander behaagd een Koninklijke Onderscheiding, Lid in de Orde van Oranje Nassau, uit te reiken aan om onze klarinettist en secretaris Con Eeckhout. Langs deze weg feliciteren wij Con, maar uiteraard ook Sonja en dochters Melanie en Cathalijne, hun partners en kleinkinderen!

Naast Con’s onverminderde inzet bij de Harmonie heeft hij zich ook met grote passie en verantwoordelijkheid voor andere verenigingen en clubs ingezet. Dit varieerde van het opzetten van de avondvierdaagse en hulp voor goede doelen organisaties, zoals Taalmaatje, tot jurylid, trainer en barhoofd bij sportverenigingen zoals Vlug, Sprint, UVV, UTV, Princenbosch en Zwart Wit.

Miriam Haagh, wethouder Gezondheid, Wijkaanpak en Leren en tevens Loco burgemeester, reikte vandaag het Lintje uit aan Con op Jeugdland, de thuishaven van de Harmonie.