Jumelage concert “Met de Franse slag”

Vrienden van Harmonie Constantia, jumelagevrienden van Vélines,

Komende vrijdag 15 april organiseert Harmonie Constantia een concert met opnieuw een bijzonder karakter. Het wordt een concert “met de Franse slag”. Het concert is namelijk een voorproefje op de jubileum reis die Constantia tijdens het Pinksterweekend gaat maken naar het Franse Vélines in het kader van de ‘jumelage’ tussen beide gemeenschappen.

U bent van harte uitgenodigd om samen met ons de Franse sfeer te proeven én muzikaal te beleven. Taveerne Jeugdland zal u letterlijk de Franse sfeer laten proeven; de dirigent zal trachten met een Franse slag de Dordogne naar Ulvenhout te halen; en de presentator van de avond , Guido Kuitert, zal aan het thema geheid zijn eigen draai geven. Kortom, u zult zich als een God in Frankrijk wanen, zeker als u zich omringd weet door beeld en geluid van JG Sound & Vision.

Aanvang van het concert is om 20.00 uur in Jeugdland. De zaal is open om 19.45 uur.

Uitnodiging April 15v3s