Voorjaarsattentie voor de leden

Het voorjaar is aangebroken, we liggen als Harmonie inmiddels één jaar grotendeels stil, reden voor het bestuur om alle leden eens te verrassen met een kleine voorjaarsattentie.

We missen de muziek, de repetities, de uitvoeringen en zeker de persoonlijke contacten. We hopen allemaal dat we snel de repetities kunnen hervatten.

Sharon en Kees hebben afgelopen vrijdag en zaterdag ruim 100 pakketjes uitgedeeld in het Grimhuijsenpark, zoveel leden telt immers onze mooie vereniging. De pakketjes waren zorgvuldig samengesteld en ingepakt door de medewerkers van ‘De Uitdaging’, die zo ook weer gesteund werden.

Het bestuur hoopt dat alle leden vol houden, gezond blijven en de liefde en de ambitie voor onze Harmonie niet verliezen.

De stip op de Horizon is inmiddels gezet: 17 juli Midzomeravond Festival, met een spetterend optreden van Harmonie, De Bosuilen en Opleidingsorkest!

Ook onze nieuwe dirigent van het Opleidingsorkest Bert Haan komt langs in het park…
Het is niet koud, hoor. Dat lijkt alleen maar zo 😉
Wippel, Kees en René komen langs op de vrijdag
Ook de Zundertse selectie Anne en Hannah en onze archivaris Ad komen langs